binnenlig periode - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Douwe Schaaf - WaarBenJij.nu binnenlig periode - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Douwe Schaaf - WaarBenJij.nu

binnenlig periode

Door: Douwe

Blijf op de hoogte en volg Douwe

07 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

Curaçao : Binnenlig periode van : 25 April tot 6 Mei

Eindelijk de binnenlig periode, we zijn al een tijdje over de helft van de reis.
Oftewel dat betekend dat we een lange periode binnenliggen waarbij het de mogelijkheid is om vrienden/familie of in mijn geval, mijn vriendin Marrit over te laten komen..!

Aangekomen in Curaçao op vrijdag 25 April. Ik keek er al een tijd naar uit.. want ik wist dus dat Marrit de 27ste zou aankomen voor mij. Die 2 dagen konden mij dus niet snel genoeg voorbij gaan! :)

Van tevoren had ik een auto´tje gehuurd, splik splinter nieuw was die, dus dat was al een goed begin, want je ziet hier soms auto´s rijden die in Nederland al 10 keer van de weg zou worden geplukt.. :) maar dat was dus gelukkig niet in ons geval.
Ik had ook al een appartement voor ons 2en gereserveerd, in Jan Thiel, Livingstone heette dat! Een prachtig gelegen accommodatie met zwembad en alles erop en eraan

Eindelijk was het zover,, zondag de 27ste.. Ze kwam met een beetje vertraging om half 9 s’avonds aan. Na elkaar 3 maanden niet te hebben gezien,,, was dat toch een fantastisch moment!!
Eindelijk dus ook voor mij es in een normaal bed te slapen, inplaats van mijn maduro dam bedje op de boot.. heerlijk geslapen dus :)

Meteen de volgende dag, had ik ook al gereserveerd om met dolfijnen te mogen zwemmen.. Geweldig was het..! had het niet willen missen, alhoewel ik wel aardig spaans benauwd werd toen ik zag hoe groot die beesten eigenlijks zijn, want ik heb het helemaal niet zo op vissen die onder me zwemmen.. ( ook al is het eigenlijks geen vis ) zie foto´s

Verders hebben we heerlijk genoten van het weer, vaak op het strand gelegen. En nog eventjes wezen shoppen in de stad. En natuurlijk zo goed als elke dag uit eten.
Want goed eten kan je hier wel!

Kortom, dit weekje vlooooog echt zo snel voorbij, dat we hier zeker nog een keer terug willen komen.. want op 4 mei moesten we weer op het vliegveld zijn.. we hadden nog wel de hele dag bijna, we het vliegtuig vertrok ook pas weer om half 10 s’avonds..!

En nu zijn we alweer 7 Mei, alweer op zee aant varen, en komen over 10 dagen weer in Curaçao aan, want dan zijn hier de Caribische vlootdagen, en daar maken wij ook onderdeel van uit! Lijkt me ook best leuk trouwens, dit is ook de laatste keer Curaçao voor ons, want we lopen alweer een beetje tegen het einde van de reis aan, nog ongeveer 9 weekjes, en dan kom ik weer lekker thús :)

Wat ik ook nog even wil zeggen:

Tjalling en Tanja van Harte gefeliciteerd met jullie pasgeboren zoontje : Julian
Kan niet wachten om jullie samen met zen 3en te zien!!

En Marrit is vandaag 7 Mei, 20 jaar geworden! Van harte ook pops. ( volgend jaar ben er derbij :) )

  • 09 Mei 2008 - 15:20

    Jesse:

    Gaaf man daaro!!

    Leuk dat marrit ook nog even is geweest,
    vast gezellig daarzo met sn 2tjes..


    Als je terugkomt staat het bier koud.:d

    Spreek je later jongen

    Groeten

  • 14 Mei 2008 - 20:11

    Uncle Harm:

    hallo douwe, zo te horen heb jij het best naar je zin.wat mooi dat marrit nog kon komen;gouden momenten denk ik. nog bedankt voor de kaart, had al eerder willen mailen maar het blijft er telkens bij. bij deze, zelf zijn we ook weer aan t varen, maar nog niet zo mooie stranden gezien als bij jullie. helaas is dat oetjeboe land te ver voor onze badkuip, anders wist ik het wel.
    douwe het ga je goed en wij blijven je volgen.
    goetjes uit st niek.
    harm en nienke

  • 19 Mei 2008 - 02:50

    Rianne:

    hej Douwe! hadden we gister per post zomaar weer een kaartje uit het verre curacao!!! Hartstikke leuk! &wat hebben jullie saampjes genoten he? mooie fotos ook, ben jaloers op de dolfijnen!! tot snel! gr. Rianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2008

Key west / Miami

22 Juni 2008

Sint lucia en Curacao

10 Juni 2008

SSS Eilanden

20 Mei 2008

Vlootdagen

07 Mei 2008

binnenlig periode
Douwe

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 17290

Voorgaande reizen:

27 Januari 2008 - 10 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: